لمینت دندان چیست؟ (Veneer)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 9 تير 1403
بازدید : 5
نویسنده : mozhgan

لمینت دندان (لمینت چینی که به‌عنوان روکش چینی شناخته می‌شود) یک پوسته نازک است که توسط مواد رنگی دندان، بر اساس نیاز شما طراحی می‌شود. این پوسته به‌منظور تغییر رنگ، شکل یا اندازه، به سطوح جلوی دندان‌ها وصل می‌شود.

لمینتِ ساخته شده، با لایه‌های مینایِ دندان طبیعی، جایگزین می‌شود.

سایر مقالات : لمینت دندان جلو

برخلاف باور عمومی مردم، برای ساخت یک لمینت دندان سرامیکی، نیازی به خردکردن دندان نیست و در صورت انتخابِ روش درمانی مناسب توسط دکتر جراح لمینت دندان، فقط برخی از نیازهای آماده‌سازی و جای‌گذاری، بدون هیچ‌گونه آسیب به دندان‌های طبیعی انجام می‌شود.

مزایای لمینت ثابت دندان چیست؟

۱. زیبایی

این قطعات نازک، به قسمت‌های جلوی دندان‌ها وصل می‌شوند تا لبخند شما دلپذیرتر به نظر برسد. آن‌ها برای جذاب کردن بیماران ساخته شده‌اند. روکش‌ها به رنگ دندان هستند و به همان شکل دندان‌های طبیعی، نور را منعکس می‌کنند.

لمینت برای افرادی که به دنبال دندانی زیبا و مقام در برابر لک هستند، بسیار مناسب است.

سایر مقالات : لمینت اقساطی دندان

۲. ظاهر طبیعی

ترمیم دندان با این روش کمی وقت‌گیر است امّا نتیجه نهایی، فوق‌العاده طبیعی به نظر می‌رسد. دندانپزشک در اولین ملاقات، نمونه‌ای از جنس دندان شما را به آزمایشگاه ارسال می‌کند. آزمایشگاه روکش‌هایی می‌سازد که با رنگ مینای دندان مطابقت دارد.

زمانی که روکش‌ها از آزمایشگاه برمی‌گردند، وقت قرارگیری آن‌ها در دهان فرامی‌رسد. دکتر ترمیم دندان، به‌گونه‌ای روکش‌ها را توسط ژل لمینت دندان متصل می‌کند که لبخندی کاملاً طبیعی داشته باشید.

سایر مقالات : لمینت های جدید دندان

۳. لمینت یک روش کمتر تهاجمی

لمینت دندان نسبت به روش‌های دیگر که توسط دکتر پاتولوژی دندان انجام می‌شود، روند تهاجمی کمتری دارد. به‌عنوان‌مثال، برای قراردادن روکش‌ها، ابتدا پزشک کمی از سطح جلوی دندان‌ها را می‌تراشد و روکش را قرار می‌دهد.

دندانپزشک ممکن است مجبور شود تا تنظیمات کوچکی را در اندازه یا رنگ روکش‌ها انجام دهد، زیرا این کار برای ایجاد ظاهری طبیعی، واجب است.

سایر مقالات : لمینت ارزان دندان




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com